divendres, 4 d’octubre de 2013

Si jo fóra

Si jo fóra català, no ho dubtaria. Teniem un estatut votat per majoria. Des de Madrid ens el van refusar via Constitucional.

Si jo fóra català, no ho dubtaria. Les mentalitats enrocades en unions forçades ens volen empresonar, ens volen suprimir l'autonomia.

Si jo fóra català, no ho dubtaria. Creuen que Catalunya els pertany i que els qui habitem som tan sols usufructuaris.

Si jo fóra català, no ho dubtaria. Quan han volgut ens han boicotejat els nostres productes.

Si jo fóra català, no ho dubtaria. Intenten, des de sempre, acabar amb la llengua i diuen que som nosaltres els qui ho volem fer amb la seua.

I més, i més històries de menyspreus...


Si jo fóra català, no ho dubtaria. No ho sóc; tanmateix, totes aquestes “malifetes” contra el poble català, considere que estan fent-li-les també al meu poble, i, per tant, no ho dubte: millor la separació que una convivència forçada i sempre amb inferioritat.

1 comentari: