divendres, 3 de juny de 2011

Carta de Déu al PP gandià

Benvolguts dirigents del PP gandià:

Acabe d'assabentar-me per la premsa que voleu vindre a l'església a donar-me les gràcies d'alguna cosa que jo no he fet. Pense que li les haureu de donar a algun altre que, per omissió o comissió, no ha fet el que pertocava. A mi el que és meu i al Cèsar el que és d'ell. Sobre tot, açò que quede ben clar: no vull que em feu la pilota afalagant-me en coses tan terrenals, d'eixes que dieu de "gente bien de toda la vida".

Deveu saber, i si no us ho dic ara, que el meu món pertany a la categoria dels assumptes que tenen l'estima del proïsme i la convivència pacífica entre tots vosaltres i entre vosaltres i les criatures vives o inertes que serveixen de casa per a tothom, per la qual cosa, jo no influisc en assumptes tan banals com guanyar unes eleccions o guanyar un campionat de Lliga o Copa, que també venen a agraïrme-ho tots els anys, a mi directament, a ma mare o a alguna persona que li heu donat la categoria de sant.

Bé. Al que anàvem. Vosaltres veniu a donar-me gràcies per haver guanyat, però heu de tenir en compte, que entre els que han perdut, també tinc molts fidels que s'hi poden sentir ofesos amb mi perquè no els he ajudat a guanyar. Com podreu comprendre, jo no puc fer això. He de ser el Déu de tots. Així és que, aneu si voleu, però jo no vaig a escoltar-vos perquè, ja vos he dit, que el mèrit no és meu.

També us he de dir que estic molt disgustat perquè els vostres dirigents de València i de Madrid, amb connivència dels que s'atribueixen ser ministres meus, tinguen eixa poca consideració amb la gent necessitada, de muntar grans ostentacions per rebre a eixa persona que també diu ser el meu màxim representant sense que jo li ho haja dit, entre altres coses, perquè jo no vull representants que aprofiten la bona fe de les persones i les enganyen. Cadascú ha de dirigir-se a mi des del seu fons de l'ànima i complint amb les seues obligacions de respecte a totes les criatures humanes i les incloses en això que denomineu medi ambient.

Tot i que sé que aquesta carta no aneu a llegir-la -i si la llegiu, no li fareu ni puto cas (perdó)- vull dir-vos que us estalvieu la molèstia d'anar a la col.legiata -perquè supose que allí anireu- i no molestar l'abat mitrat ,o no mitrat, perquè us fassa el paperot. Ara, que ben mirat, l'abat està ahí perquè no té coses millors que fer, perquè si les tingués, us enviaria a tots allà on brama la tonyina, però a ell també li agrada tot açò.

Tinc moltes més coses que dir-vos, però amb aquestes ja en teniu bastant. Això si: us recomane amb encariment de tenir present que jo sóc Déu de blaus i de rojos, de verds i de la resta de colorets, per tant, qualsevol acte d'agraïment per haver-hi guanyat seria com una ofensa que em farieu, perquè , en eixe cas, estarieu tractant-me com un Déu parcial, com un vulgar Déu integrista.

Per acabar, "lo cortés no quita lo valiente", com diuen els meus amics castellans i així ens ho han ensenyat, governeu bé i sigueu respectuosos amb les ideologies que no us han votat i tingueu èxit en la vostra tasca de govern.

1 comentari: