dimarts, 6 de juliol de 2010

El Blanc i Negre de nou



http://www.youtube.com/watch?v=XuAVblk4ovk
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=623550
Temps enrere, publicava un post sobre el Blanc i Negre, eixos dos tossals existents a les faldes del Benicadell, en la vessant sud, entre Beniarrés i Gaianes. Més endavant, i amb sorpresa meua, el vaig vore reproduït, fil per randa, en un blog sobre Alacant i la seua província com si l'hagueren escrit ells. Els vaig enviar la meua protesta sobre aquest fet i, després de demanar-me disculpes, van rectificar a mitges, vull dir que el meu nom apareix al final de la publicació, però no al principi, on encara en figura un altre. No és que açò siga una qüestió important, no, però produeix fàstig i almenys, m'haurien d'haver demanat permís. Ara, aprofitant un esdeveniment, vaig a incidir en aquesta ruta senderista incloent un xicotet muntatge de fotos al You Tube.
Com és sabut, la pàgina Wikiloc està dedicada a la confecció de rutes senderistes i ciclistes. Allí, entre d'altres, he penjat la ruta en qüestió i, com a activitat senderista, figura en el blog del meu amic i paisà, Frederic Jordá, dedicada a la Cafeteria-Restaurant Caribean de la qual, recentment, se n'ha fet càrrec. Des d'ací, amplie en sessió de fotos aquesta ruta circular que, eixint de Beniarrés, acaba en el mateix lloc i on es pot aprofitar l'ocasió per recuperar-se de l'esforç fet en l'ascensió a aquestos tossals i conéixer una mica el poble.
Els amants del senderisme i dels paisatges rocosos, tenen en ella un escenari adequat on poden gaudir d'excel.lents vistes de la comarca del Comtat, de les parets impressionants del cim del Benicadell on niuen le águiles, de l'embassament de Beniarrés i de l'albufera de Gaianes i de les altes muntanyes que conformen la conca del riu Serpis o d'Alcoi en aquestes terres de les Comarques Centrals del País Valencià.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada