dilluns, 15 de desembre de 2008

El Benicadell

Fa quasi un mes, escrivia en aquest blog un articulet anomenat Memòries des del Benicadell en el qual manifestava els meus sentiments sobre el meu poble -Beniarrés- provocats per la visió del mateix des de l'alt d'aquesta muntanya. Ara vos mostre un xicotet reportatge sobre l'excursió que vaig fer aquell dia i que va ser motiu perquè escriguera sobre eixe tema. Aquesta pujada al Benicadell, amb els meus amics, va estar feta el 2 de desembre del 2007.

3 comentaris:

  1. M'ha agradat tant com el primer dia que el vaig veure. Eres un vertader amic del Benicadell i de les terres que l'envolten.

    ResponElimina
  2. Gràcies pel comentari al bloc. I llàstima que no puga vore el video...

    ResponElimina
  3. Valldalbaidí(m'agrada més Angel Canet)no sé per quin motiu no pots veure el "fotovideomuntatge". Pot ser si entres en YouTube ho pugues fer.
    T'he posat en la meva llista de blogs perquè crec que els temes que tractes em són bastant familiars. També la teua professió la conec molt de prop, el que passa és que m'he jubilat

    ResponElimina